10 Haziran 2011 Cuma

Rehberlik yıl sonu faaliyet raporu



2010-2011 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRETMEN MELAHAT HÜDAİ GÜRBÜZ İLKÖĞRETİM OKULU
REHBERLİK VE SOSYAL ETKİNLİKLER DERSİ 1. 2. 3.SINIFLAR
YIL SONU FAALİYET RAPORU



  1. Hep beraber koruyalım etkinliği uygulandı.
  2. Kurallar etkinliği uygulandı.
  3. İsim çemberi etkinliği uygulandı.
  4. Eğitsel ve mesleki planlama dosyası etkinliği uygulandı.
  5. İsteme biçimim etkinliği uygulandı.
  6. Zaman etkinliği uygulandı.
  7. Sorumluluklarımız etkinliği uygulandı.
  8. Okuluma giderken etkinliği uygulandı.
  9. Sorumluluk sahibiyim etkinliği uygulandı.
  10. Tehlikeler etkinliği uygulandı.
  11. Kişisel sınırların önemi etkinliği uygulandı.
  12. İşte ben etkinliği uygulandı.
  13. Etkinlikler uygulanırken elde edilecek kazanımlara dikkat edildi.
  14. Ders araç gereçlerim konuşuyor etkinliği uygulandı.
  15. Okulum ve ben etkinliği uygulandı.
  16. Farklı ortamlarda ben etkinliği uygulandı.
  17. Davranıştan davranışa etkinliği uygulandı.
  18. Elim, ayağım, gözüm, kulağım etkinliği uygulandı.
  19. Zamanlama etkinliği uygulandı.
  20. Öfke doğal bir duygudur etkinliği uygulandı.
YENER KUYUCU