8 Haziran 2011 Çarşamba

Tefbis anketi indir yükle


Sayın Veli bu anketi siz dolduracaksınız. Uygun seçenekleri işaretlemeniz ve doldurmanız gerekmektedir.


Okul öncesi eğitim sitesi www.preschoolcrafts.us


ÖĞRENCİNİN ADI SOYADI:                                                        TC KİMLİK NO:
1-Cinsiyetiniz
Kız

Erkek

   2-Doğum Tarihiniz (Yıl Olarak)

3-Mezun olduğunuz okul/eğitim düzeyi ?

İlköğretim

Yüksek O.

Yüksek Lisans

Orta Öğretim

Üniversite

Doktora

4–Ailenin yıllık toplam geliri ?
                                                        TL
5-Hanedeki toplam öğrenci sayısı ? (Yükseköğretim hariç)


6-Öğrenci hangi eğitim düzeyine devam etmektedir? 
Okul Öncesi

İlköğretim

Orta Öğretim

7- Öğrenci kaçıncı sınıftadır?






















Eğitim Harcamaları (26. soruya kadar öğrenciniz için yaptığınız yıllık toplam harcama miktarları belirtilecektir.  Lütfen harcamanız olmayan kalemlere “0” yazınız.)
8-Okulun temizlik, yakacak gibi çeşitli ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için yaptığınız harcama ne kadardır?
TL
9–Okul tarafından belirlenen standart giyim malzemeleri (üniforma, okul gömleği, eşofman v.b.) için yaptığınız toplam harcama ne kadardır?
TL
10-Bu harcamanız içinde varsa okuldan temin ettiğiniz giyim malzemelerine ödediğiniz tutar ne kadardır?
TL
11-Okulunuzun ve diğer kurumların yaptığı sınavlar için yapmış olduğunuz toplam harcama ne kadardır?
TL
12-Bu harcamalar içinde varsa öğrencinin zorunlu olarak katıldığı sınavlar (SBS, ÖSYS-YGS gibi) için yapmış olduğunuz harcama ne kadardır?
TL
13-Eğitim öğretim faaliyetlerinde kullanılmak üzere zorunlu olarak alınan ders kitapları için yaptığınız harcama ne kadardır?
TL
14-Okul tarafından zorunlu tutulmadığı halde öğrenciniz için almış olduğunuz yardımcı kitap, dergi, eğitim yazılımı ve benzeri için yaptığınız harcama ne kadardır?
TL
15-Eğitim öğretim faaliyetlerinde kullanılmak üzere alınan çeşitli eğitim-öğretim araç ve gereçleri (spor, resim, müzik ders malzemeleri, kalem, defter, silgi, cetvel, bilgisayar sarf malzemeleri, kumaş, metal, ahşap vb. malzemeler) için yaptığınız toplam harcamalar ne kadardır? (üniforma, eşofman v.b. giyim hariç)

TL
16-Bu harcamanız içinde okulun zorunlu tuttuğu malzemeler için harcamanız ne kadar olmuştur?
TL
17-En az üç ay süreli olmak üzere, meslek edindirme, yabancı dil ve benzeri kurslar için yapmış olduğunuz harcama ne kadardır? (hobi kursları, dershaneler ve okul kursları hariç)
TL
18-Okulda verilen eğitim ve öğretimi desteklemek üzere, dershane ve özel ders gibi okul dışından alınan dersler için yaptığınız harcama ne kadardır?
TL
19-Okul tarafından açılan kurslar için yapmış olduğunuz harcama ne kadardır?
TL
20-Varsa okul yemekhanesi için yapmış olduğunuz harcama ne kadardır?
TL
21-Öğrencinize okul kantini ve benzeri yerler için yaptığınız yiyecek-içecek harcaması ne kadardır? (Yemekhane hariç)
TL
22-Eğer öğrenci sizden ayrı yaşıyor ise, öğrencinin yurt, pansiyon ve ev kirası gibi barınma giderleri için yaptığınız harcama ne kadardır?
TL
23-Barınma yeri Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı mıdır?
    Evet

Hayır

24-Öğrencinize yalnızca okula gidiş-geliş için yaptığınız ulaşım masrafı ne kadardır?

25-Okul tarafından organize edilen, kültürel, sanatsal, bilimsel aktiviteler için yaptığınız harcamalar ne kadar?
TL





            (26, 27 ve 28. Sorularda eğitim için öğrenciniz tarafından/adına alınan yardım ve kredilerin belirtilen alanlarda ayrı ayrı tutarları girilecektir.)
26-Burslar, Nakdi yardımlar
Belediyeler
TL
Kamu kurumları
TL
Şirketler-Ticari kuruluşlar
TL
Şahıslardan
TL
Vakıflar ve dernekler
TL


27-Krediler
Kamu kurumları
TL
Vakıflar ve dernekler
TL
Şirketler-ticari kuruluşlar
                                    TL
28-Ayni Yardımlar
(Tahmini Bedel Yazınız)  
Belediyeler
TL
Kamu kurumları
TL
Şirketler-Ticari kuruluşlar
TL
Şahıslardan
TL
Vakıflar ve dernekler
TL